ورود به چت روم پر

برای ورود به چت رومی که پر است یعنی 40 نفر در آن آن لاین هستند مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا یک چت روم بسازید تا هیچ کس داخل آن نباشد.
کد روبرو را در قسمت پیغام تایپ کنید [*] join/ ﴿که بجای [*] باید نام چت رومی که پر هست و قصد ورود به آن را دارید را وارد کنید.﴾
ممکن است با پیغامی که می گوید این چت روم پر است مواجه شوید. یک مدت صبر کنید دو باره کد بالا را وارد کنید این بار وارد چت روم پر خواهید شد!

چگونه در یاهو مسنجر با هک مقابله کنیم؟


معمول ترین و آسانترین راه برای هکران، هک در یاهو مسنجر است!
چگونه در یاهو مسنجر با هک مقابله کنیم؟
در یاهو مسنجر جدید برای مقابله با هک تنظیمات مناسب جدی را در اختیار قرار داده است
برای فعال کردن آن می بایستی
1- گزینه login را در یاهو مسنجر انتخاب کنید.
2- روی گزینه preferences ... کلیک نمایید.
3- در صفحه ای که باز می شود گزینه firewall with no proxies را انتخاب کنید.
4- سپس ok کنید.
5- از یاهو مسنجر خارج شده دوبارهlogin نمایید.
اکنون یاهو مسنجر شما دارای firwall می باشد.

نکات ایمنی برای مقابله با هک:
1- از دریافت فایل های ناشناس جدداً خودداری کنید.
2- چنانچه فایلی دریافت کردید قبل از اجرا، راست کلیک کرده و با مطالعه properties از نوع فایل مطمئن باشید فایل اجرایی نمی باشد.
3- عکس های غالباً با پسوند .jpg و .gif می باشد. در صورتی که پسوند های مشکوک و یا اجرایی مانند .exe داشت با shift+delet آن را پاک کنید.
4- از voice chat بپرهیزید.
5- چنانچه به شخصی مشکوک هستید یا ایجاد مزاحمت می نماید id شخص را به هیچ وجه add نکرده و در صورت add بودن delet کنید و سپس ignore نمایید.

منتظر پیامهای بعدی مهدی باشید.

Netstat چیست؟

 Netstat هم مثل Netbios یک برنامه خدماتی هست که در خود سیستم عاملها گذاشته شده ، مثلاً در ویندوز 9x و Me در پوشه Windows با اسم Netstat.exe قرار گرفته و در ویندوزهای بر پایه NT مثل 2000 نیز در پوشه D :WinNTSystem32 قرار گرفته و کلاً برای نمایش تمام ارتباطات ما در شبکه و فهمیدن پورتها و آیپی های سیستمها و ماشین هایی که ما با آنها در ارتباط هستیم بکار میره ، برای استفاده از Netstat احتیاج به هیچ برنامه کمکی و اضافی ندارین
فقط کافیه به MS-DOS Prompt برین و دستوراتی که در ادامه این مقاله میگم را تایپ کنید ، ولی خب برنامه های زیادی برای استفاده آسان تر از Netstat آمده که احتیاجی به رفتن در Ms-Dos نداره و کار کاربران اینترنت و شبکه را راحت تر کرده که یکی از بهترین برنامه ها برای اینکار X-Netstat هست که اطلاعات زیادی از ارتباطهای شما وقتی که به شبکه وصل هستین میده ، درست مثل برنامه Netstat.exe ولی به صورت گرافیکی و تحت ویندوز .
این برنامه همچنین سیستمهایی که از خارج سعی میکنن به سیستم شما وصل بشن را هم نشان میده و آیپی آنها را مشخص میکنه ، درست مثل یک فایروال و همچنین پورتهای Local و Remote و پروتکل هایی که شما با آنها ارتباط دارین را مشخص میکنه .
X-Netstat برای کاربران معمولی نسخه Standard را عرضه کرده که جدیدترین نسخه X-Netstat Standard ورژین 5.0 Beta هست و برای کاربران حرفه ای مثل شما نیز X-Netstat Professional را ارائه داده که جدیدترین نسخه آن 4.0 هست که برای مدیران شرکتها نیز مفیده ، شما میتونید اون رو از اینجا بگیریدhttp://www.freshsw.com/files/xnsp400.exe
خب این یکی از برنامه های مفیدی هست که مربوط به Netstat بود ولی حالا توضیح درباره دستورات خود Netstat :
دستور Netstat : دستور Netstat فرمان اصلی این برنامه هست که با تایپ این دستور شما متوجه آیپی سیستمها و پورتهایی که با آنها در ارتباط هستین بدست میارین و همچنین مشاهده میکنین که پورتهایی Listening و یا Established هستن و چه چیزی روی پورتهای مختلف در حال شنیده شدن هست که خب این باعث میشه اگر پورتی مخصوص یک تروجن مثل 27374 که پورت اصلی Sub7 هست در سیستم شما باز بود شما متوجه این پورت باز بر روی سیستمتان بشین.
اگر در قسمتForeign Address هم یک آیپی بوسیله آن پورت به سیستم شما وصل بود شما میفهمین که یک نفر با آن آیپی در سیستم شماست ، پس این یک راهی هست که متوجه بشین سیستمتان آسیب پذیر هست یا نه ، برای مثال من با تایپ دستور Netstat در Ms-Dos این نتایج را گرفتم :

C:WINDOWS>netstat
Active Connections
Proto Local Address Foreign Address State
TCP ufo :1454 cs33.msg.sc5.yahoo.com:5050 ESTABLISHED
TCP ufo :1488 63.123.44.222:80 ESTABLISHED
TCP ufo :1491 opi1.vip.sc5.yahoo.com:80 TIME_WAIT
TCP ufo :1497 64.187.54.23:80 ESTABLISHED
TCPufo :1498 64.187.54.23:80 ESTABLISHED
همانطور که ملاحظه میکنید این دستور گاهی اوقات اسم صاحب سیستم کلاینتی که شما با آن در ارتباط هستین را نیز میده و چون اینجا من با کسی در PM نبودم اسم کسی را نمیبینید ولی اگر کسی با من چت کنه و دستور Netstat را بزنه اسمufoرا میبینه و متوجه میشه که این صاحب آن سیستم کلاینتی هست که داره با آن چت میکنه و همچنین مشخصه که من با پورت 5050 با یاهو مسنجر ارتباط برقرار کردم و همچنین نتایجی که در زیر Local Address مشخص اطلاعاتی درباره خود من هست :

IP/Hostname:Port open ===> ufo :1488
و نتایجی که در Foreign Address بدست میاد مشخص میکنه که ما با چه سرور یا کلاینتی در ارتباطیم که در سطر دوم مثال بالا یعنی 63.123.44.222:80 که آیپی سایت یاهو هست من در سایت یاهو بودم و به وسیله پورت 80 که پورت Http هست من با این وب سرور ارتباط برقرار کردم و در قسمت Status هم مشخص میشه که شما با چه پورتهایی Established هستین.
یعنی ارتباط برقرار کردین و وصل هستین و چه پورتهایی Listening یا منتظر Request و در حال شنیدن هستن ، بنابراین میشه با دستور Netstat یک عمل مانیتورینگ از تمام آیپی ها - پورتها و ماشینهایی که شما با آنها در ارتباطین گرفت .